ادعاء الإصابة أمام الأهلي ومؤامرة الرحيل عن الاتحاد.. "البدري" يكشف الحقائق

42,879 أنيس البدري 8 أنيس البدري

أنيس البدريكشف لاعب الفريق الأول لكرة القدم بنادي الاتحاد، التونسي أنيس البدري، حقيقة الأنباء التي ترددت خلال الفترة الماضية، وأشارت إلى أنه ادعى الإصابة قبل مواجهة الأهلي يوم الأحد الماضي، ورغبته في الرحيل عن صفوف الفريق.

وقال البدري، في بيان عبر حسابه على موقع الصور الشهير "إنستقرام": "اعزائي كما تعلمون، فليس من عادتي الانتباه إلى ما يقال في وسائل الإعلام، وأهدر وقتي وطاقي في التعليق أو قراءة آخر الشائعات، ومع ذلك، سأقوم باستثناء في هذه المرة".

وتابع: "لقد لوثت الكثير من الكتابات التي لا أساس لها من الصحة حياتي اليومية خلال الأيام القليلة الماضية.. (أنيس البدري يريد الرحيل، وكيل البدري يتواصل مع الترجي، بدري يشعر بالسوء) اليوم أنا انفي هذه الشائعات وبشكل نهائي".

وأضاف: "لم أرغب أبدًا في مغادرة الاتحاد، أشعر بأنني بحالة جيدة جدًا هنا ولم يتصل وكيل أعمالي أبدًا بالترجي أو بأي أندية أخرى. هذا كله هراء ولم يحدث قط!".

وأشار: "وانقطاع المباريات المتعلق بفيروس كورونا وبعض الإصابات التي لحقت بي ووضع النادي المعقد في الدوري كله لم يساعدني في اظهار نفسي داخل نادي الاتحاد، لكن كما تعلمون أنا لن استسلم وسأعمل جادًا لأكون ناجحًا مع الاتحاد وايضًا مع المنتخب".

وأوضح: "أعلم لن يكون هذا سهلًا لكنني دائمًا انجح بعدم الاستسلام، وفي كل ثانية، أفكر في الموقف المعقد الذي يمر به نادينا.. في كل جلسة تدريبية، أقدم أفضل ما لدي وسأواصل تقديم كل ما لدي في المباريات".

وذكر: "غبت عن مباراة الأهلي بسبب إصابة طفيفة، أنا الآن جاهز وتحت تصرف المدرب للعب النهائيات الست المقبلة.. الرهان سيكون عالي، يمكنكم الاعتماد علي في مشاركتي الكاملة لمساعدة نادينا العزيز على الخروج من هذه الوضع السيئ، سيكون المستقبل أكثر إشراقًا إن شاء الله.. فخور بكوني نمر!".

 

 
 
 
View this post on Instagram

❌ Dear all, As you know, it is not my habit to pay attention to what is said in the media, and to waste my time and energy commenting or reading the latest rumors. However, I will make an exception this time. A lot of totally unfounded writings have polluted my daily life for the past few days. « Anice Badri wants to leave », « Badri's agent contacts Esperance », « Badri feels bad » : the media are imaginative day after day. I am taking my time today to deny these rumors once and for all. I never wanted to leave Ittihad, I feel very good here and my agent never contacted Esperance or any other clubs. This is all wrong and never happened ! The interruption related to Covid 19, a few physical problems and a complicated sporting situation were not my best allies to start my adventure within the Ittihad institution. But as you know, I'm not the type to give up and by dint of hard work, seriousness and selflessness, it will be successful. From my first club to my success in the national team, nothing has been easy but I have always succeeded by not giving up. Every second, I think about the complicated situation our club is going through. At each training session, I give and will continue to give my best to perform well in matches. I missed the game against Al Ahli due to a small injury. I am now ready and at the coach's disposal to play the next 6 finals. The stakes are high. You can count on my total involvement to help our dear club to get out of this bad patch. The future will be brighter inshallah. Proud to be a Tiger ! ❤️🐅 Anice Badri

A post shared by Badri Anice Officiel (@badri_anice_officiel) onAug 12, 2020 at 10:22am PDT